دسته‌بندی نشده

سوالات متداول و روش سفارش از طریق اپلیکیشن

اپلیکیشن اُفق آریا را می توایند از سایت اُفق آریا و یا از کافه بازار دانلود ( با جستجوی کلمه فروشگاه آنلاین اُفق آریا ) و روی گوشی خود نصب کنید.

اگر برای اولین بار هست که می خواهید از طریق اپلیکیشن  اُفق آریا سفارش دهید باید ابتدا از قسمت نوار پایین و گوشه سمت چپ وارد پنل کاربری خود شوید .

روی گزینه ایجاد حساب کاربری کلیک کنید و سپس با وارد کردن شماره همراه خود در قسمت مربوطه دکمه ارسال پیامک کد فعال سازی را زده و سپس کد تایید به همراه شما پیامک خواهد شد که بایستی آن کد را در قسمت مربوطه وارد و ایجاد حساب کاربری را بزنید . سپس می توانید به قسمت دسته بندی محصولات بروید ومحصولات مورد نیاز خود را سفارش دهید.

درصورتی که با خطای شماره موبایل انتخاب شده قبلا توسط فرد دیگری استفاده شده مواجه شدید باید جهت بازیابی مجدد رمز عبور از قسمت پنل کاربری روی کلمه (( کلمه عبورم را فراموش کرده ام)) کلیک کنید و شماره موبایل خود را  حتماً در قسمت شماره موبایل وارد کنید و روی گزینه ارسال پیامک بازیابی کلمه عبور ضربه بزنید.پس از وارد کردن کد تایید که به گوشی شما پیامک خواهد شد  باید ثبت کلمه عبور جدید را بزنید تا فرآیند ثبت نام شما تمام شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *