قوانین و مقرارات:

کاربر ارجمند لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه  و کامل تر خودتان از خدمات و برنامه های افق آریا مطالعه بفرمائید.

قوانین عمومی :

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه های افق آریا مطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران ، قانون تجارت الکترونیک  وقانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط می باشد.

 قیمت گذاری محصولات اٌفق آریا  :

با توجه به اینکه  اٌفق آریا دارای نماد اعتماد از سازمان توسعه تجارت می باشد و همچنین عضو اتحادیه کشوری کسب وکارهای مجازی می باشد ، نرخ گذاری محصولات با توجه به نظام قیمت گذای کالاها و خدمات می باشد و افق آریا ملزم به رعایت ضوابط فوق می باشد.

تعریف کاربر :

کاربر یا مشتری به شخصی گفته می شود که با اطلاعات کاربری خود  اقدام به ثبت سفارش و یا هرگونه استفاده از خدمات افق آریا اقدام کند.

قوانین و شرایط استفاده از برنامه :

قوانین استفاده از برنامه به این صورت هست که کاربر باید قبل از ثبت سفارش ابتدا ثبت نام نموده و اطلاعاتی شامل نام  ونام خانوادگی ، آدرس و شماره تلفن همراه وارد نماید ، تا در هنگام ثبت سفارش امکان برقراری ارتباط با شخص سفارش دهنده امکان پذیرباشد(درهیچ یک از مراحل ثبت نام و ثبت سفارش از سایت و اپلیکیشن افق آریا نیاز به داشتن و وارد کردن ایمیل نیست ( اختیاری می باشد. ) .

روش های پرداخت وجه:

پرداخت وجه سفارش به  دلخواه مشتری متفاوت و به چندین روش  قابل انجام هست.

یک : پرداخت به صورت نقدی  بعد از تحویل گرفتن کالا درب منزل .

دوم : پرداخت به وسیله کلیه کارتهای عضو شتاب درب منزل ( دستگاه کارتخوان سیار).

سوم : درگاههای آنلاین پرداخت موجود در سایت و اپلیکیشن اٌفق آریا (ملت ، صادرات، زرین پال و….) .

پرداخت به صورت چک مدت دار( مشتریان دارای رتبه در اٌفق آریا).

پرداخت به صورت اعتباری ( طبق سیاستهای داخلی اٌفق آریا).

محدوده ارسال:

انبار مرکزی اٌفق آریا در شهرستان نیشابور مستقر می باشد و کلیه سفارشات در داخل شهر و شهرک های این شهرستان بدون هزینه و به صورت رایگان می باشد و ارسال سفارش به سایر استانهای کشور شامل هزینه پستی می باشد.

محدوده ارسال سفارشات اٌفق آریا  داخل کشور ایران می باشد .

رعایت حد اقل خرید از فروشگاه اُفق آریا که مبلغ دویست هزار تومان می باشد جهت ارسال سفارشات رایگان  الزامی می باشد.

مدت زمان و نحوه حمل وتحویل سفارش :

با توجه به اینکه برنامه دارای زمانبندی سفارش برای انتخاب کاربر هست یعنی کاربر می تواند به انتخاب خود ساعت خاصی را که امکان دریافت سفارش را دارد انتخاب نماید و فروشگاه افق آریا موظف هست که در بازه زمانی که مشتری درخواست کرده است سفارش مشتری را تحویل دهد. که در برنامه افق آریا از ساعت 9صبح لغایت 15هست .یعنی به صورت ( 9الی 10-10الی 11-11الی12-12الی 13-13الی14-14الی15 ) هست.  قابل ذکر هست افق آریا روزهای جمعه  و تعطیلات رسمی تعطیل می باشد و ارسال ندارد. یعنی کابر می تواند در هر ساعتی از شبانه روز سفارش خود را ثبت نماید منوط به اینکه یکی از بازه های زمانی مذکور را انتخاب نماید. و نیز ارساس سفارشات با پیک مخصوص افق آریا انجام می شود که با توجه به لوگوی نصب شده بر روی وسیله های نقلیه فروشگاه افق آریا ( خودروها ، موتور سیکلت و .. ) کاملا مشخص می باشد.

نوع اجناس فروشگاه اُفق آریا:

اجناس موجود در سایت اُفق آریا  شامل کلیه مواد غذایی (خوار وبار ) ، لبنیات ، نوشیدنی های ، تنقلات ، لوازم خانه ولوازم التحریر ، مواد پروتئینی ، میوه وصیفی جات ، مواد شوینده و بهداشتی و کلیه کالاها مجاز و قابل عرضه ) می باشد و کاربر می تواند با توجه به نیاز خود از اقلام مذکور سفارش بدهد. قابل ذکراست که هدف فروشگاه ، عرضه کالاها  فقط به مصرف کننده نهایی می باشد و امکان فروش و  ارسال کالاها به  صورت عمده و سایر سوپرمارکت ها و فروشگاه ها جهت فروش مجدد نمی باشد و کالاها به تیراژ جهت یک سفارش ارسال نمی باشد)

نحوه صدور و ارسال فاکتور رسمی خرید:

همزمان با بسته بندی سفارش مشتری فاکتوری با توجه به مشخصات خود مشتری که شامل نام و نام خانوادگی و آدرس و شماره تلفن مشتری می باشد به صورت رسمی تنظیم می شودو که دارای تمام آیتم هایی هست که خود مشتری انتخاب و ثبت سفارش نموده است . و هنگام تحویل سفارش همزمان فاکتور فروشگاه افق آریا نیز با مهر و سربرگ فروشگاه و مشخصلات فروشگاه به مشتری تحویل داده می شود.

شرایط مرجوعی کالاها:

کلیه کالاهای موجود در سایت اٌفق آریا تحت کنترل و  دارای پشتیبانی مستقیم شرکت بازرگانی اٌفق آریا می باشد.

مرجوعی کالا در اٌفق آریا بدون قید و شرط و شامل هفت روز کاری می باشد .

هرگونه سوال و یا ابهامی در مورد شرایط فروشگاه و راهنمایی جهت ثبت سفارش می توانید با شماره ثابت فروشگاه تماس بگیرید.

42217353