فروشگاه اٌفق آریا شرایط اقساطی را جهت تعدادی از مشتریان وفادار خود با توجه به رتبه بندی انجام شده از روی سوابق سفارشات قبلی آنها فراهم نموده است(فعلا رتبه های اول تا سوم).

شرایط اقساطی به دو صورت امکان پذیر است:

1-معرفی به بانک

2-چک صیادی

1-1 -معرفی به بانک : این شرایط فعلاً مقدور نمی باشد و این شرایط مربوط به محصولات لوازم خانگی می باشد و به محظ نهایی شدن شرایط مطلوب، اطلاع رسانی خواهد شد.

2-2 -چک صیادی

شرایط و مراحل خرید اقساطی با چک صیادی در این روش به ترتیب زیر می باشد:

1-چک صیادی ویژه فروشگاه می باشد و مشتری باید حساب جاری با دسته چک جدید صیادی داشته باشد.

2-قبل از خرید اقساطی طی سی روز قبل حداقل یک مرتبه سفارش نقدی آنلاین ثبت شده داشته باشد.

3-انتخاب کالاهای مورد نیاز خود و ثبت سفارش از طریق سایت و یا اپلیکیشن اٌفق آریا  به تاریخ حد اقل یک روز جلوتر (مثلا اگر می خواهید سفارش خود را در تاریخ دوشنبه دریافت کنید باید حد اقل روز یکشنبه سفارش ثبت کنید و یا به طور مثال اگر امروز شنبه هست سفارش حد اقل به تاریخ یکشنبه ثبت شود).

4-خرید اقساطی برای هر نفر فقط یک مرتبه در هر ماه امکان پذیر می باشد.

5-فعلا شرایط اقساطی فقط یک قسط یک ماهه و مبلغ سفارش اقساطی نیز حد اقل 300/000 تومان و  حد اکثر تا 1/500/000 تومان امکان پذیر هست.

6-مشتری موظف است در شرایط اقساطی با چک صیادی 50%  و یا 30%  مبلغ سفارش  را  نقداً پرداخت کند و الباقی طی چک پرداخت نماید. (مثلا برای سفارش با مبلغ  600/000 تومان 180/000 تومان( 30 % )نقدی و 420/000  تومان طی یک فقره چک به سررسید سی روز بعد از تاریخ سفارش صادر نماید).

7-مشتری چک صیادی را  صادر و یک روز جلوتر ثبت و  تحویل پیک فروشگاه دهد و رسید دریافت نماید.(تا قبل از  دریافت چک صیادی ارسال کالا میسر نمی باشد).

8-در شرایط اقساطی با چک صیادی اٌفق آریا هیچ گونه سود و یا کارمزدی مازاد بر مبلغ سفارش ثبت شده از مشتری دریافت نخواهد نمود  واین شرایط فقط جهت رفاه حال مشتریان قبلی فروشگاه می باشد.

9-به اعتبار مشتریان قبلی فروشگاه ( کسانی که اپلیکیشن اٌفق آریا را قبل از سال 1402 روی گوشی خود نصب نموده اند  و نیز با توجه به رتبه خودشان  که از روی سوابق سفارشات آنها  به دست آمده است یعنی رتبه یک تا سوم) می توانند چک صیادی خرید یک نفر دیگر را هم تقبل کنند  ( یعنی چک سفارش خرید یک نفر دیگر از بستگان و آشنایان  که چک صیادی ندارد را آنها صادرو تحویل پیک بفروشگاه بدهند).

10-نحوه اعلام درخواست استفاده از شرایط خرید اقساطی به دو روش زیر می باشد:

           روش اول : تماس با شماره فروشگاه و اعلام به صورت تلفنی ) 42217353-051

            روش دوم :گذاشتن یادداشت در قسمت یادداشتهای خریدار قبل از ثبت سفارش (( تمایل دارم اقساطی   خرید نمایم)).